🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 113 و 114

(ثبت: 256040) بهمن 23, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 113

 

روی دشتی که اصل روی صفاست

در زمینی که همنشین هواست

سرخوش از مه که پیک پاک خداست

چند رکعت خمار می گردم.

 

سروش 114

 

نیمکت، روبروی تالاب و

چشم مدهوش و روی تالاب و

رقص آرام و قدسی آب و

دل بی تاب عشق.

 

طَرَبستان،بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1401

    سلام و درود

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 23, 1401

      سلام و درود و ارادت
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  2. مسعود مدهوش

    بهمن 23, 1401

    درودتان استاد رضاپور گرامی☘️🍃🍃🌿

    زیبا و دلنشین🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 23, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش بزرگوار
      🌿🍃🍃🌿🌹🍃🙏

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بزرگوار تمامی زیبا و دوست داشتنی اند

    دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 25, 1401

      درود و سپاس تان استاد بزرگوار
      کوچکنوازی فرموده اید
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا