🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 13

(ثبت: 252346) آبان 2, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 13

آمدم باد را صدا کردم

غنچه ی شاد را صدا کردم

خارها، ناسپاس بودند و

داد و بیداد را صدا کردم

خوبرویان، بلند بودند و

شاد آزاد را صدا کردم

یاد دارم که رفت از یادم

آنچه فریاد را صدا کردم

کاش گاهی سکوت می کردم!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    آبان 2, 1401

    آنچه فریاد را صدا کردم

    درودها برشما جناب رضاپور ارجمند

    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 2, 1401

      درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      🌺🌺🌺❤️❤️

  2. طارق خراسانی

    آبان 2, 1401

    سلام

    شعرها از مرز پختگی گذشته اند و برشته شده اند

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 2, 1401

      سلام و درود و ارادت
      جناب بابا طارق عزیز
      بسیار سپاسگزارم از لطف شما بزرگوار 🌷🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌿🌷

  3. سیاوش آزاد

    آبان 3, 1401

    سلام
    چه کسی بود صدا زد آزاد؟
    البته برخی مسائل اختلافی را اخیرا درین محفل دیدم و سکوت کردم تِلْکَ شِقْشِقَة هَدَرَتْ ثُمَّ قَرَّتْ

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا