🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 16

(ثبت: 252469) آبان 5, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 16

آب، این جا، اگرچه بسیار است

به هَدَر می رود؛ گرفتار است

چه بسا کسا

در پی پرخوریش بیمار است

زاده ی برکت است

تک درخت کویر.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آبان 5, 1401

    سلام و احترام محضر استاد رضاپور گرانقدرم

    بازم اثری قشنگی از شما خواندم

    “آب، این جا، اگرچه بسیار است

    به هَدَر می رود؛ گرفتار است

    چه بسا کسا

    در پی پرخوریش بیمار است

    زاده ی برکت است

    تک درخت کویر. ”

    درود بر شما

    زنده باشید

    💐❤️🌹👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 5, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب دکتر مهدی پور عزیز
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
      💐❤️🌹🌿🌿🌿🌿

  3. آرمان پرناک

    آبان 5, 1401

    زاده ی برکت است
    تک درخت کویر

    سلام و درود بیکران بر جناب رضاپور ارجمند
    زیبا قلم زدید
    مانا باشید
    🌹❤️🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 5, 1401

      سلام و درود بی کران جناب پرناک عزیز
      پاینده باشید در پناه خدا
      🌹❤️🙏🌹