🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 18

(ثبت: 252573) آبان 8, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 18

آسمان می داند و از بالا می بیند

انصاف زیبا می بیند

بی انصاف نباید بود

راه ها بی شمارند

حسابی اگر هستی بشمار

نیلوفری که می بینی

همین جا در همین مرداب زندگی می کند

آسمان را می بیند

و این همه طراوت بی پایان را

نیلوفر گواهی می دهد:

بن بستی نیست.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. آبان 8, 1401

    سلام و عرض ادب محضر جناب رضاپور
    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا