🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 19

(ثبت: 252574) آبان 9, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 19

در طبیعت چقدر آرامم!

چِفت در سینه ی دلارامم

عکس می گیرم از ترانه ی باد

با درود صمیمی گل سرخ

مست از پاکی لب جامم

گاه باید دوباره خود را ساخت.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 9, 1401

    سلام
    درود بر ساختن

  2. جواد مهدی پور

    آبان 9, 1401

    زندگی ، زیر و بم بسی دارد
    تلخ و شیرین ، هر کسی دارد
    گل کنار خودش خسی دارد
    دانش آموز ، مدرسی دارد

    باید آموخت ، زندگی زیبا ست

    بداهه ای تقدیمتان

    🌸🌸🌸🌸🌸

    سلام و احترام استاد رضاپور گرانقدر

    از سروش های قشنگتان لذت می برم و متاثر میشم

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااا

    💐🌿🍃🙏👏👏👏❤️🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 9, 1401

      سلام ها و درودها یتان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      و سپاس ها یتان بویژه بخاطر سروش زیبایی که سروده اید.
      🌿🌸🌸🌸🌸🌸💐🌿🍃🙏🌿🌿🌿❤️🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا