🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 21

(ثبت: 252576) آبان 11, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 21
(سروشی ویژه در مکتب ادبی نورگرایی
و با وزن پردازی پیشرو)

صبح زود است‌‌؛ آمدم بیرون

دشت، سرسبز، آب، هستی گون

به نوازش های نسیم

دور از چشم خیره ی شهر

به جان پر نیازم اکسیژن را

می کشم سرمست؛ می کنم افزون

می شوم عاقل؛ می شوم مجنون

زندگی می کنم

تا خدا هست.

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

مکتب ادبی نورگرایی:
ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 11, 1401

    درود بر شما استاد رضاپور گرامی

    زیبا ست

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏❤️

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 11, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      🌿💐🙏🙏🌿🌿🌿🌿❤️

  2. سیاوش آزاد

    آبان 11, 1401

    سلام متخیل باشید

  3. زهرا آهن

    آبان 11, 1401

    درود بر شما🌺🌺