🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 24

(ثبت: 252930) آبان 19, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 24

بی تو دریای مرده ای هستم

یا زمین فسرده ای هستم

از غم هجران

عاشق زخم خورده ای هستم

حالی از دل بپرس!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 19, 1401

    سلام

  2. جواد مهدی پور

    آبان 19, 1401

    شب را تا سحر بیدارم
    حالی از دل مپرس بیمارم
    از فراق تو من تب دارم

    زندگی بی تو سخت می گذرد

    بداهه ای تقدیمتان

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد رضاپور گرامی

    بازم توفیق خواندن سروش پاکتان را داشتم

    خوشحالم

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏❤️🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 19, 1401

      سلام و درود و عرض ادب
      جناب استاد مهدی پور گرانقدر

      سپاس فراوان بویژه از سرایش سروش زیبایتان

      🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
      زنده و سرزنده باشید در پناه مهر پروردگار
      🌿💐🙏🌹🌹🌹🌹❤️🌸🌿

  3. زهرا آهن

    آبان 19, 1401

    درود بر شما

    دیشب خواب میدیدم که شما پیام داده اید یکی از شعرهای من سروش است و من هر چقدر به آن شعر نگاه میکردم متوجه نمیشدم چه شباهتی به سروش دارد.
    ولی برایم جالب بود که خوابی در مورد اعضای شعر پاک دیدم😊
    شاد و پیروز باشید🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 19, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرامی

      بسیار جالب بود.
      امید که در سایه ی مهر یزدان،
      بهترین ها نصیب تان باشد!
      🌿🌺🌺🌺