🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 41

(ثبت: 253517) آذر 11, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 41

ناز دریاچه (_) دشت نیلوفر (!)

نغمه ی سبز و صورتی گستر(!)

میهمانت شدَه م به خاطر عشق

خاطرم را به راه عشق ببر!

ساده و بی خیال و راضی و مست.

 

تابستان 1401
طَرَبستان، بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 11, 1401

    خاطرم را به راه عشق ببر!

    ساده و بی خیال و راضی و مست.

    ❤️🙏👏👏👏👏👏👏👏👏

    درود بر شما استاد گرانقدرم جناب رضاپور ارحمند

    زیباااست

    لذت بردم از سروش پاکتان

    زینده باشید به مهر

    🙏❤️🙏❤️🙏❤️🌹💐

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 11, 1401

      درودها و سپاس ها یتان استاد گرانقدرم
      🌿❤️🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏❤️🙏❤️🌹💐🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 11, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    💐💐💐🙏💐💐💐

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 11, 1401

      درود تان و سپاس از لطف شما بزرگوار
      🌿💐💐💐🙏💐💐💐🌿

  3. محمد حسنی

    آذر 11, 1401

    درود بر شما
    زیبا بود
    در پناه خدا🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 12, 1401

      درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا