🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 56 و 57

(ثبت: 254167) دی 1, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

 

سروش 56

 

آنچه خواندی ترانه یادت هست؟

نغمه ی عاشقانه یادت هست؟

می گرفتم بهانه یادت هست ؟

قول دادی نمی بری از یاد.

 

سروش 57

 

مشکلی داشت؛ آشنا را خواند

دل، وضو داد و، دلگشا را خواند

به به! آن نام باصفا را خواند

تا قیام سحر، خدا را خواند

خواند و درماند و ماند و بازنگشت

مست شد؛ شعر “ساقیا” را خواند

تا دعامان کند، دعاش کنیم.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. درود بر شما جناب استاد رضاپور گرامی

    همچنان از سروش های قشنگتان بهره می برم

    عالی ست

    زنده باشید به مهر

    🌺🌺🌺🌺🌺

    تا دعامان کند ، دعاش کنیم

    شادکام باشید

    • سلام و درود و سپاس فراوان دکتر جان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. سلام و درود

    دل می برد اشعار قشنگت
    خیلی لذت بردم
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • سلام و درود و عرض ارادت
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🌿🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌿🙏

  3. درودها جناب رضاپور ارجمند.
    مثل همیشه زیبا سروده اید.
    آرزوی سربلندی برایتان دارم.
    🥀🥀🍏🍏🍎🍎🥀🥀

    • درودها و سپاس ها یتان جناب
      یگانه ی ارجمند
      هماره سربلند باشید
      🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا