🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 60

(ثبت: 254358) دی 7, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 60
(سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
و دارای سه محور قافیه یا قافیه آهنگ)

 

آری‌‌؛ من هم می دانم

که غم هست

و با تمام وجودم

آن را چشیده ام

اما نیزاری، شالیزاری، چمنزاری، گلزاری

و آبی و محرابی هم هست

و یا اصلا حتی تک درختی در بیابان

و شب های روشن آسمان

تشنه، رها نکن(مکن) چندان

عزیز جان(!) جانت را.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام دادش شاعرم
    زیبا بود معلومه عاشق شهرمان هستی و عاشق طبیعت و زیبایی نیلوفران آبی که در دل شهر بهارنارنج جلوه گاهی زیبا می شود
    موفق باشی و پیروز
    دوست هم بهارنارنجی ات

    • سلام و درود و ارادت،
      هماره سرشار از عطر بهارنارنج باشید همشهری گرانقدر
      ❤️🙏

  2. درود بر شما و سروش های زیبایتان استاد رضاپور گرامی

    آری‌‌؛ من هم می دانم

    که غم هست

    و با تمام وجودم

    آن را چشیده ام

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    دلت از عشق او بی غم نباشد
    غمت از عشق دلبر کم نباشد
    سر افرازانه با غم زندگی کن
    الهی قامت تو خم نباشد

    بداهه تقدیمتان

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    زنده باشید به مهرو عشق

    درود هاا

    💐🙏❤️🙏💐

    • سلام و درود و ارادت
      استاد گرانقدرم
      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
      درودها یتان
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
      🌿💐🙏❤️🙏💐🌿

      🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    • 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
      درودها و سپاس ها یتان استاد گرانقدرم
      بهترین ها نصیب تان باد
      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
      💐🙏❤️🙏💐🙏

  3. درودها بر جناب رضاپور عزیزم و احسنت بر سروشهای زیبایتان.
    نفستان بلند و دمتان گرم.
    بسرائید دور از غمها.
    🌼🌼🌼🌱🌼🌼🌼

    • درودها و سپاس ها یتان استاد یگانه ی بزرگوار
      🌹🌹🌹🌹🙏🌹🌹🌹🌹

  4. سلام

    خیلی خیلی زیباست
    در مقابل غم عوامل شادی زا هست
    چه قدر پیام زیبایی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • سلام و درود و ارادت
      جناب استاد خراسانی گرانقدر
      خداوند، نگهدارتان
      🌿🌿🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا