🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 62

(ثبت: 254360) دی 9, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 62

 

آب را باید

به دل تشنه ی چمن بدهند

و هوا را

به سر و سینه ی دمن بدهند

و تو آب و هوای جان باشی

آمدم تا تو را به من بدهند

پر امیدم.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. درود بر شما
    مثل همیشه زیبا و خواندنی سروده اید
    💐💐💐🌿

  2. شیدا شهبازی

    دی 9, 1401

    زیباست💐

  3. سیاوش آزاد

    دی 9, 1401

    سلام همیشه پرامید باشید

  4. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    آب را باید

    به دل تشنه ی چمن بدهند

    و هوا را

    به سر و سینه ی دمن بدهند

    و تو آب و هوای جان باشی

    آمدم تا تو را به من بدهند

    پر امیدم

    امید از همه ی روشنایی ها روشنتر است

    درود بر شما جناب استاد رضاپور گرامی

    💐🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • سلام و درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      🌿💐🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا