🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه – 5

(ثبت: 250137) مرداد 25, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر،
سروش 5

نیستم مثل مردمان زرنگ

پیِ سرمایه دائما در جنگ

گاه باید درنگ کرد درنگ

همنشین ترنّم گل شد.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های سه قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 25, 1401

    درود بر شاعر کوشا جناب رضاپور عزیز

    بسیار با احساس سرودید، من عاشق شمال ایرانم. بهشتی‌ست با مردمان خوب و نجیب

    در پناه خداوند خوبی‌ها پاینده باشید🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا