🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه – 6

(ثبت: 250138) مرداد 26, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر،
سروش 6

عمر رفت و بهانه‌ هایی ماند

همچنان عاشقانه هایی ماند

دلخوش از این بهانه ها ماند(ه) م.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های سه قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 26, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور عزیز

    حالا چرا دلخوش از بهانه ماندید چرا از عاشقانه ها نه؟!

    پایدار باشید🌷🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 26, 1401

      سلام و درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر،
      و شاید بهانه ها همان عاشقانه ها باشند و عاشقانه ها همان بهانه ها،
      در پناه یگانه ی هستی،
      پیروز و بهروز باشید
      🌷🌺🌸🌿

    • علی نیک سیرت

      مرداد 27, 1401

      سلام
      اگه عاشقانه بیاید احتمالا وزن خراب می شود و چون لخت قبلی از عاشقانه استفاده کرده این هم یک مشکلی باشد که شاعر نتوانسته آن را حل کند 🌹

      • محمدعلی رضاپور

        مرداد 27, 1401

        سلام
        گمان نکنم تحمیلی از جانب وزن، شعر را به خود گرفته باشد.
        از این گذشته، در شعر سروش، دست مان باز تر است. 🌹🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 26, 1401

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا