🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه – 7

(ثبت: 250139) مرداد 27, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر،
سروش 7

بینِ دریا و آسمان هستی

شاد و سرمست، نغمه خوان هستی

پیر اگر هم شدی، جوان هستی

حسرتِ جانِ عاشقان هستی

مرغ دریا! خوشا به احوالت.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های سه قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 28, 1401

    مرغ دریا! خوشا به احوالت

    جالب بود از این جهت که پایانش را نمیتوانستم حدس بزنم🌷👌

  2. سیاوش آزاد

    شهریور 15, 1401

    سلام طیب الله
    اخوی کوچنما چیست؟

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان،
      کوچنما، پارسی همان هجری است.
      کم پیدایی؟ رفیق!

      • سیاوش آزاد

        شهریور 17, 1401

        سلامی ویژه نثار دانشمند ادیب جناب رضاپور
        ما چند روزی است که آمدیم مشتاق دیدار حضرتتان بودیم و امشب حاصل آمد
        فرمود
        دوستان را در دل رنجها باشد که آن بهیچ داروی خوش نشود، نه بخفتن نه بگشتن و نه بخوردن الّا بدیدار دوست که لِقاء الْخَلِیْلِ شِفَاءُ العَلیْلِ تا حدّی که اگر منافقی میان مؤمنان بنشیند از تأثیر ایشان آن لحظه مؤمن میشود کقوله تعالی وَاِذَا لَقُواالذِّیْنَ آمَنُوْا قَالُوْا آمَناّ فَکَیفَ که مؤمن با مؤمن بنشیند چون در منافق این عمل میکند بنگر که در مؤمن چه منفعتها کند

        • محمدعلی رضاپور

          شهریور 18, 1401

          سلام و درود و سپاس فراوان،
          و البته شایان آنچه گفته اید، نیستم.
          سپاس که گمان نیک داشته اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا