🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه _ 11

(ثبت: 250143) مرداد 31, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر،
سروش 11
(بطور ویژه در مکتب ادبی نورگرایی)

شعرهایم گاهی پندارهای گل هستند

در هزاره ی نوین

در پیوند با نیاکان نیک

با باستان پاک

سرو‌ش هایی ریشه دار

در بی کرانه ی بی قراری دشت

رودهای جاری از تأمّل هستند

چونان نسیم باران نوش و شمیم سرخوش شالیزاران

به لطف مازندران و به حُسن بابل هستند

مامَطیری ام.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های چند قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    درود بر شما

    زیبا بود

    قلمتان نویسا🌷👍

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 31, 1401

    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد
    در پناه خداشادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا