🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه _ 39 و 40

(ثبت: 253516) آذر 10, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 39

خاطر آب را بغل کردیم

خاک را گلشن غزل کردیم

هرچه زنبور را گرفتیم و

وارد کندوی محل کردیم

جورچین، آخرش چه چیز مگر

تا شود کاسه ی عسل، کم داشت؟!

سروش 40

با غزل، با سروش، با نفسی

می توانی به داد من برسی

بهترین! غیرِ یادِ تو، چه کسی

یادِ من می کند؟

 

تابستان 1401
طَرَبستان، بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 10, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور عزیز

    زیبا ست سروش های دلنشینتان

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🍃🙏🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️❤️

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 10, 1401

      سلام ها و درود ها و سپاس ها یتان استاد گرانقدرم جناب مهدی پور گرانقدر
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🌿💐🍃🙏🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️❤️💐

  2. صفا یغمایی

    آذر 10, 1401

    درودتان جناب رضاپورعزیز
    زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا