🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 8

(ثبت: 250140) مرداد 28, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر،
سروش 8

تماشا کردم تا بسرایم

سرودم یا نسرودم

نمی دانم

فقط می دانم

که تماشا

که تماشا

که تماشایش

شگفت است و

جان، مست مست است.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های سه قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا