🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های عاشورایی، 18 تا 20

(ثبت: 249893) مرداد 19, 1401 

سروش های عاشورایی،
18 تا 20

سروش 18
گریه کردن، طلوع ایمان است

مژده ای بر شروع پیمان است

ارتباط میان جان لطیف

با جانان است

همه اش هم این نیست

در کدام جبهه ای؟

کربلا، زنده است.

سروش 19
کربلا، ملک شخصی ات نشود!

ذبحِ میلِ سیاسی ات نشود!

خاک پاکش

ای سخنران و ای نویسنده!

باز، میدان بازی ات نشود!

هر کسی گرچه گَبر یا هندو

بهره ای دارد از حسین شهید.

سروش 20
می رود آفتاب سرخ غروب

مانده دشت بلا، پر از آشوب

رفته ساقیّ و ساغر و محبوب

کودکان و زنان، اسیر شد(ه) ند.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    مرداد 20, 1401

    درودها شاعرزیبا قلم عاااالی دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا