🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های عاشورایی، 21 تا 23

(ثبت: 249955) مرداد 20, 1401 
سروش های عاشورایی، 21 تا 23

سروش های عاشورایی

سروش 21

بُرده دل، بیش و بیش تر، نیزه

رفته است آفتاب بر نیزه

خون چکانده گلوی سرنیزه

کودکان و زنان، فتاده به خاک.

سروش 22

هر که با هرچه داشت، می کوبید

خواهرش داشت صحنه را می دید

چند بار آن غریب را کُشتند.

سروش 23

جمع گشتند و بی شمار شدند

عازم دشت کارزار شدند

راه را بستند

آب را بستند

بعدش از دور، تیر و نیزه زدند

راستی: از رقیه می گفتی.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 20, 1401

    درودها بر شما استاد گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته

    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 20, 1401

      درودها و سپاس ها یتان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا