🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش 2

(ثبت: 227254) خرداد 11, 1399 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود،

سروش شماره ی 2

غم به غم شد دلم، غماغم شد/

اهل غمّاً بِغمّ، دمادم شد/

پیشِ دل، ارزش جهان، کم شد/

مَحرم رازهای عالم شد/

پیله ها را شکست.//

سروش،
تا حدود زیادی جامع قالب های
دوبیتی، رباعی و سه گانی
و پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو،

در گسترش قالب تازه و توانمند سروش،
سهمی داشته باشیم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    سلام و درود

    خیلی زیبا ست

    آفرین

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    با سلام و درود متمنی ست در انتخاب انتخاب چهل شاعر برتر در سال چهل سال در سال 1359 تا سال 1399 که در سال های حضور 14 سال شمسی ست ما را یاری فریمید. پست ارسال در پناه خدا🌹

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 11, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    خرداد 11, 1399

    سلام و درود و فراوان سپاس❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا