🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش 22

(ثبت: 228986) تیر 17, 1399 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود،

سروش شماره ی 22

دوست دارم بنوشم از نامت/

وز غزل های عاشقی فامت/

من ام و قامت دلارامت/

خوش به حال دلم! //

(#محمدعلی_رضاپور)

#سروش،
تا حدود زیادی جامع قالب های
دوبیتی، رباعی و سه گانی
و پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو،

در گسترش قالب تازه و توانمند سروش،
سهمی داشته باشیم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سلام استاد رضاپور عزیز.
    کلک زرین تان نویسا تر

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 17, 1399

      سلام و درود و سپاس
      استاد زمانیان گرانقدر ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا