🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرویس سیاست

(ثبت: 243408) آذر 26, 1400 

 

راحت و با متانت

می گوید از طهارت

تریبونش با ضمانت

در سرویس سیاست

می خندد

به سفاهت

کودکی خسته از کار

کنار مرد زباله گرد.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 26, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند و شاعر توانا در پایان سروده
    . مانند شعری سپید ضربتی نوشته ای !!! 🌺
    . خرسندم که هستید و می آموزید
    . در پناه خدا باشید 🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 26, 1400

      درود و سپاس استاد فیضی ارجمند،
      البته شخصا شعر سروش را
      بیش تر از سپید دوست دارم
      و ضربه ی پایانی هم ارتباطی به سپید ندارد بلکه از ویژگی های سروش و برخی دیگر از گونه های نوین است.
      باز هم سپاس
      🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌸

      • خسرو فیضی

        آذر 27, 1400

        . با درودم نیک 🌺
        . استاد ارجمند میدانیم که بنده شاعر نیستم
        . اما . . خوانده ام و آموخته ام که . .
        . یکی از مختصات شعر سپید القاگر بودن
        . آن است . . . . . یعنی موجز بودن و
        . نهایت ضربتی بودن پیام .
        . که در شعر شما می خوانیم
        .
        . کودکی خسته از کار
        . کنار مرد زباله گرد.
        .
        . با توجه به ابیات فوق شعرتان این دو بند
        . همان ضربتی ست که
        . گقتیم در شعر سپید چگونه است .
        . موفق و کامیاب باشید 🌺🌹🌺🌹

        • محمدعلی رضاپور

          آذر 28, 1400

          سلام و درود و سپاس
          شاعر گرانقدر و دوست ارجمند
          🌹🌺🌹🌺🌹🌺

  2. محمد حسنی

    آذر 26, 1400

    سلام استاد رضا پور
    بِمثل شما
    ما هم خسته ایم از این روند اجرایی حکومت و سکوت در برابر ظلم
    بلکه اجرای ظلم
    این نوشته اجتماعی
    برگرفته از واقعیت تقدیمی شما
    و دوستان:
    ماشین ها را
    به چراغ قرمزی متوقف کردند
    در چهار راهی که چهار
    بیراهه بود
    بچه ها از چند سو شتافتند
    و کنار در ها ایستادند
    تنها شانس شان بود
    شیشه ی راننده ای پایین بیاید
    اما این سبز راهنمایی بود
    امید شان را پاره کرده بود
    ه
    ه
    ه
    ه
    چراغ احتیاط را
    برای چه ساخته اند!؟

    محمدحسنی

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 26, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان
      به امید روزهای بهتر
      فراوان سپاس 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا