🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگیجه

(ثبت: 256967) اسفند 15, 1401 

 

باد که می‌وزد
درختان می‌رقصند
میان این رقص،
سرگیجه، سهم برگ‌هاست…

 

#رها_فلاحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 15, 1401

    سلام و درود بر دختر عزیزم

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌱

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 20, 1402

    آفرین‌ها بر شما

    موفق و سربلند باشید

    👏👏👏❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا