🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 269240) فروردین 31, 1403 
دلتنگی

 

آسمان صاف و آبی،
ولی ابری سیاه
چشم مرا پوشانده‌ است.

#رها_فلاحی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 31, 1403

    درود بر شما عزیز دل
    امیدوارم ابرهای تیره هر چه زودتر از روی چشمانتان کنار روند.
    زیباست شعر کوتاهتان.
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏🌺🌺🌺

  2. امین غلامی

    اردیبهشت 1, 1403

    تکه نانی به دستش دادم.
    چقدر خوشحال شد…
    به گمانش که دنیا، به دستش دادم.
    قیمت نان همی، درهمی بیش نبود.
    به گمانش که همه دارو ندارم، به دستش دادم.
    زیر لب زمزمه میکرد، خدایا شکرت.
    به گمانش که خدا را، به دستش دادم.

    اسممو تو گوگل سرچ کنید
    امین غلامی (شاعر کوچک)
    و از شعرهام در سایت های مختلف دیدن کنید. با سپاس….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا