🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سری به هم بزنیم

(ثبت: 2911) آذر 16, 1395 

سری به هم بزنیم

 

بیا به یاد گذشته سرمی به هم بزنیم

بسوی عشق و مُحبّت کمی قدم بزنیم

 

غرور بی سر وپا را به انزوا ببریم

به قتل عاطفه کمتر دَم از منم بزنیم

 

به باغ خاطره هامان دمی گذر بکنیم

آهنگ فاصله کُش مثل منتغم بزنیم

 

سبدسبد غزل از اعتماد هم چینیم

بگوش هم سخن از نوع عاشقم بزنیم

 

توشمع باشی ومن شاپرک به فدایی تو

دورت گردم و افسانه ای رقم بزنیم

 

کنار جوی صفا نیش غُصّه را بکِشیم

به شیوه های تّبسُم کلک  به غم بزنیم

 

شبانگهان چوسَلیما قلم برقصانیم

به شعر آخرمان مُهرباورم بزنیم

 

پیرنظر “سلیم ” آبان 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):