🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر در بال

(ثبت: 249684) مرداد 9, 1401 

 

ای باد بگذر، غرق حس و حال خویشیم
ما بیشتر از مال هرکس، مال خویشیم

ما را به سوی سربلندی کوششی نیست
سرگرم‌تر با این سرِ در بال خویشیم

در حجمِ انبوهِ پلشتی‌های زیبا
دامن نیالودیم، مالامال خویشیم

دیگر سرِ همراهیِ کس نیست، دائم
چون سایۀ افتاده در دنبال خویشیم

بگذار گاهی از درشتی‌ها بگویند
این بس که زیرِ جالیِ غربال خویشیم

دنیای خود را در هدف داریم، یعنی:
تیری رها در راستای خال خویشیم

خامی نشانِ ظاهرِ کم‌پهلوی ماست
در پختگی بالای سن و سال خویشیم

اکرام بسیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مرداد 10, 1401

    این عطر شیرین
    که از شب‌بوی شب‌زنده‌دار
    به دلتنگی ما
    شبیخون می‌زند
    تقصیری ندارد
    اگر آدمی
    شیدای آن راز بزرگ جاودان
    نمی‌‌شود

    عاطفه‌ی معطر گل
    هیچ تقصیری ندارد

    ما
    _من و تو_
    در شیفتگی
    تقصیر می‌کنیم
    .
    .
    .
    درودها🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا