🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار اکرام بسیم

 

ای باد بگذر، غرق حس و حال خویشیم

غزل

خوانش: 144

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

اکرام بسیم

غروب

اکرام بسیم 07 مرداد 1401

 

بیا که حال مرا دیدن تو خوب کند

غزل

خوانش: 187

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

نشسته بر فرازِ بامِ تنهایی

خوانش: 158

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

به همزبانان همدل:

اگرچه روز دراز و درِ قفس باز است

خوانش: 187

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

انگار در آغوشِ شب یک گله قو بردی

خوانش: 214

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

سرمای خزان با دلِ یک برگ که زرد است

خوانش: 139

سپاس: 2

 

حالا که شدم خمیده و خوار و خرفت

رباعی

خوانش: 162

سپاس: 1

اکرام بسیم

عشق

اکرام بسیم 04 شهریور 1400

 

یا بعد از این تردید را ای نازنین بگذار

خوانش: 142

سپاس: 0

اکرام بسیم

سکوت

اکرام بسیم 03 شهریور 1400

 

خاموشی‌ام صدای رسایی‌ست در سکوت

خوانش: 145

سپاس: 0

اکرام بسیم

دنیا

اکرام بسیم 01 شهریور 1400

 

از مزرعه‌ای سوخته برداشته دنیا

خوانش: 217

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

اکرام بسیم

بهشت

اکرام بسیم 27 تیر 1400

 

تو پلک بستی و بستند با تو درها هم

خوانش: 165

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

 

با آن‌که هست ماهیِ آزاد اسیرِ آب

خوانش: 133

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

اکرام بسیم

شعار

اکرام بسیم 23 تیر 1400

 

چنانکه پنجره را موج انفجار شکست

خوانش: 203

سپاس: 0

تعداد نقد: 1

 

نسیم بود، شدم تازه تا گذشت از من

خوانش: 131

سپاس: 0

 

ای قدکشیده در کنارم یاسمن واری!

خوانش: 141

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

دیشب همه‌اَش ثانیه بر دار کشیدم

خوانش: 206

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

اکرام بسیم

نسیم

اکرام بسیم 04 تیر 1400

 

بیا که حال مرا دیدن تو خوب کند

خوانش: 183

سپاس: 6

تعداد نظر: 3