🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر پُر

(ثبت: 242461) آبان 2, 1400 

 

با سینه ات
به این تفنگ،
شلیک کن !
تا سرش
خالی شود از خون

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)
آبان ۱۴۰۰

https://t.me/sedaesaliz

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود بیکران بانو
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود وسپاس فراوان بزرگمهر فرهیخته
      پاینده باشید قلم زیبای شما ماندگار🌸🌸

  2. سلام و آفرین
    حرف بدیعی بود

  3. علی معصومی

    آبان 4, 1400

    🍃🌹🍃🌹🍃بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا