🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سعادت

(ثبت: 259473) اردیبهشت 23, 1402 

 

تا کجاها رفتیم!

به چه مشقّت ها افتادیم!

و چه ملامت ها کشیدیم!

قاصدک ها پیش پایمان بودند

ندیدیم

و گوش نسپردیم

و دل ندادیم

آواز گنجشک بینش را (:)

سعادت چقدر نزدیک است!

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 23, 1402

    سلام و درود

    خدا کند بشود دور غم از این خانه
    .
    هوای چشم نگارم مگر خدا دارد
    .
    سلام بر تو که آیین عاشقی دانی
    .
    سه تک سروده و تقدیم چشم زیبایش

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 24, 1402

      سلام و درود و سپاس تان استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان ❤️🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا