🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سقوط

(ثبت: 259271) اردیبهشت 21, 1402 

 

سقوط می کنم
ثانیه ها را
در سراشیبی زمان

معکوس می شمارند
مرا
نفس هایم

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اردیبهشت 21, 1402

    سلام
    به نظرم کلمات را خوب مهندسی کردید ‌. آفرین

  2. برهان جاوید

    اردیبهشت 22, 1402

    معکوس می شمارند
    مرا
    نفس هایم

    حجیم و عمیق
    🌹🌹🌹👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا