🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام به حیوانات/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255826) بهمن 22, 1401 
سلام به حیوانات/ابوالقاسم کریمی

 

سلامی به کلاغ و مرغ مینا
به شیر و ببر و خرس و گرگ و چیتا

سلامی به خدنگ و مار و عقرب
و هر حیوانی در هر جای دنیا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 22, 1401

    سلام
    سلام بر صدر و ساقه ی هستی

  2. زهرا آهن

    بهمن 22, 1401

    درود بر شما

  3. طارق خراسانی

    بهمن 22, 1401

    سلام بر کسی که خوب می فهمد حیوانات بهتر از برخی از آدمیانند

    درودها بر شما

    🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا