🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمفونی عناصر چهارگانه

(ثبت: 223575) اسفند 17, 1398 
سمفونی عناصر چهارگانه

 

از آسمان بپرس
گریه چیست؟!
او می داند وقتی ابرهای عاصی
و وحشی
برای زمین دست به یکی می کنند
و گریه را
مهمان تار و پود آن.
وقتی رقص بی امان آنها دل
زمین را می برد
و صاعقه ضرب آهنگ این
جدال می شود
شاید شیفته ی زمین شدند
و دستشان به او
نمی رسد
فلک گاهی شاهد
سمفونی عناصر خودی می شود
به تشویق او
باد می رقصد
زمین خنده می کند
ابر گریه سرازیر کرده ز سر
شوق او می چکد
قطره های شوق
خنده با ذوق آتش به اختیارست
زمین همه را
به حیرت دعوت می کند.

 

 

 

4

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 17, 1398

    سلام و درود

    خیرمقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 17, 1398

    یادی از سمفونی بتهوون

    سلام و خیر مقدم

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    سمفونی سنگی به یاد آمد مرا
    ریگ ،در مشتی ابوجهلی ، ندا

    اعترافی با شعوری ، ریگ هان
    تحتِ فرمان او ، خدایی را ثنا

    ولی اله بایبوردی

    17 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1398

    سلام و احترام
    به منظور پویایی بیش تر سایت و همیاری میان اعضا،
    لطفا در انتخاب آثار برتر هفته، شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/223580/–2

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا