🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه سروش

(ثبت: 261732) تیر 18, 1402 

 

مثل باران که به زندگی جان می دهد

اصل به باغ ها و به گل و ریحان می دهد

وصل جانان ز تو بندِ ایمان می دهد

فصل باران بدین عهد ایمان می کنم

*

ناز از برای تو ناز بود

ساز از برای تو ساز بود

ُسوز از برای تو راز بود

جان از نواز تو رقصم

*

تو مثل هدف نهایی دنیایی

تو اصل وعده وفایی رویایی

زندگی با تو به کام است

محمد حسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 18, 1402

    زیبا سروش هایی سروده اید جناب حسنی گرانقدر،
    سلام و درود و خدا قوت 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا