🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه قطعه کوتاه از صدرالدین انصاری زاده

(ثبت: 224196) فروردین 1, 1399 

 

1

از چراغ فرودگاه
تا ستاره
روزنامه
فقط به دنبال نقطه چینی است
برای نامِ ما

2

قاب تصورش را
از جنس تصویرش می بافند
قالی
چارچوب حیاطش را
وام نمی گیرد

3

شمارش اشک های من
از شکل بازوی تو
فرو می ریزد
مشتق عشق را چگونه بگیرم؟!
حساب ریاضی از هندسه جداست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1399

    سلام

    خیر مقدم
    عید بر شما مبارک
    سپید کوتاه های زیبایی ست

    در پناه خدا شاد زی
    🌿🌹👏👏👏🌹🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 1, 1399

    سلام

    عیدتان مبارک

    سپاس از اشتراک گذاری

    🌈🌈🌿💐🌿🌈🌈

    • عید شما همچنان مبارک و فرخنده باد
      درود بر روان نیک و سپاس از نگاه مشوقانه ی شما 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا