🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گلشن تبری در مکتب ادبی نورگرایی

(ثبت: 242790) آبان 21, 1400 

#سه_گلشن_تبری
از عطار مازندرانی،
جناب عیسی غفوری شِبرِه

یادش بخر اون قدیما

قبجوش مسی داشتمه
خِندِلِه کِرسی داشتِمِه
بِجای مولا صندلی
رج به رج پِشتی داشتمه
گِراما زَفتا رادیو
نوار مشتی داشتمه
زیر همیشک با استیکان
قندون برنجی داشتمه

مهر وفا داشته خنه خله صفا داشته خنه

#عیسی_غفوری_کیاسری_شبره

همینتی ۱۴۰۰/۸/۱۹

یاد قدیما بخیر
کتری مسی داشتیم
کرشی در خانه داشتیم
بجای مبل وصندلی
ردیف پشتی داشتیم
رادیو ضبط و گرام
نوار مشتی داشتیم
همیشه به همراه استکان نعلبکی بود
قندان برنجی داشتیم

خانه پراز مهر وفابود
خانه خیلی صفا داشت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مسعود آزادبخت

    آبان 21, 1400

    سلام و احترام استاد رضاپور
    زیبا و شیرین بود
    🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 22, 1400

      سلام و درود و سپاس
      دوست گرانقدرم 🌹🌹🌹🌿🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 22, 1400

      سلام و درود و سپاس ویژه از جناب عطار مازندرانی عزیز😍

  2. سلام عالی بود
    بنده همیشه با اشعار دوست بزرگوار عیسی غفوری همراه هستم و با هم در ارتباط هستیم و از اینکه در این مجموعه در کنار دوستان به خواندن شعر های تبری مازندرانی مشغولیم خوشحالم
    شمه خنابدون

  3. اسماعیل علیخانی

    آبان 25, 1400

    سلام و احسنت بر ایشان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا