🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گلشن تبری – 5

(ثبت: 241208) شهریور 1, 1400 

🏝 شعر پیشرو🏝
🍁 سه گلشن تبری 🍁

بمومه گِلِه سَرِّه هاکنم واز

اسا دل غرق ته چشمون بدیمه
دِلِ بیچاره ره مجنون بدیمه
بدیمه دشت دکت اُ ول اُ ویلون
شه غمِّه یاد بکرد حیرون بدیمه
بهیتمه زوندی غمِّه شه کشه
بگمون شه قدِّه کمون بدیمه

دله ارمونه جوونی دگرده

✍🖌#عیسی_غفوری(شبره)✒️

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

آمدم سر گله را باز کنم

الان دل غرق چشمانت دیدم
ببچاره دل را مجنون دیدم
دیدم دیوانه سر ددگم است
غمم فراموش ولی حیران دیدم
زانوی غم بغل کردم
ناگهان قدم را خمیده دیدم

آرزوی دل جوانی بر گردد

🍁 شعر پیشرو 🍁
🍁سه گلشن🍁

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    شهریور 1, 1400

    سلام ودرود برشما شاعر زیبا قلم احسنت بسیارزیبا پویا وبرقرارباشید

  2. طارق خراسانی

    شهریور 1, 1400

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا