🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت نکن

(ثبت: 238777) اردیبهشت 20, 1400 

 

چگونه می توان فریاد را به میهمانی سکوت برد
آنجا که،
هزار واژه ی درد
در زهدان خیال
زادن را به انتظار نشسته است…!!

چه شرم آور است
بی شرمی سکوت،
آنجا که فریاد زندگی
ایمان کفر را
به لرزه می اندازد..!!!

فاطمه صادقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1400

    سلام خانم صادقی ارجمند

    بَیار زیباست

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 17, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    زیبا و دوست داشتنی و دارای لایه های زیرپوستی

    اجتماعی حاد است

    سکوت معنا داریست که لرزه

    بر اندام فریاد می اندازد

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا