🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن زن هیچ ندارد😔

(ثبت: 238778) اردیبهشت 21, 1400 

 

‍ ‍ ‍ شاعر دشت ترانه

گفته بودی
کم کم قرق سکوتت را بشکن
و
شکستم

آنهم چه شکستنی

میخواستم با ترانه هایم دنیارا عوض کنم

از آسمان بی پرنده و
حنجره های بسته نوشتم

-آن زن ستاره دارد
-آن زن عشق دارد
-آن زن ترانه دارد…!

هرشب تکه تکه ترانه های کهنه را
کنار هم می چیدم
و
به همین حقیقت تلخ می رسیدم
که طعم
جام واپسین سقراط است

و بعد
در پناه سه استکان حقیقت

گریستم….

✍فاطمه_ص

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1400

    سلام خانم صادقی عزیز

    عالی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. adaab adaab

    خرداد 12, 1400

    سلام و پیام و کلام
    به هر دوستان زیبا کلام

  3. غلامحسین جمعی

    خرداد 17, 1400

    آن زن ستاره دارد
    -آن زن عشق دارد
    -آن زن ترانه دارد…!

    آن مرد ستاره می چیند
    آن مرد ترانه می خواند
    ای کاش عشق نیز بورزد

    درود و سپاس بزرگوار زیبا و دوست داشتنی و

    صمیمی و ساده و دلرباست

    چه گوهرهایی در این سایت یافت می شود

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا