🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت

(ثبت: 241410) شهریور 3, 1400 

 

خاموشی‌ام صدای رسایی‌ست در سکوت
یعنی سکوت نیز صدایی‌ست در سکوت

بگذار راز چشم تو را برملا کنم:
این چشم، چشم نیست، جزایی‌ست در سکوت

چشم تو در تراکمِ حیرانی‌ام فقط
آیینهٔ برزگ‌نمایی‌ست در سکوت

چشمی که باز در جهتِ رفعِ خستگی
نوشیدنِ پیالهٔ چایی‌ست در سکوت

بی‌نطق می‌شود به دل دوست راه برد
گاهی نگاه، شکلِ عصایی‌ست در سکوت

پروانه‌ام و دلخوشی فصل‌های من
گرمای دست‌های «شما»یی‌ست در سکوت

اکرام بسیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا