🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شادباش

(ثبت: 2090) مرداد 7, 1395 

درمیان رنج وغمها شادباش

درخراب آباد دل،آبادباش

همچو پروانه به غم پیله مکن

ذهن خود را پَر دِه و آزادباش

#بهناز_علی_زاده_کیمیا_آلمان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):