🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شادی در معنای خالصش

(ثبت: 250313) شهریور 4, 1401 

 

این جا، سوژه چقدر زیاد است

چقدر اکسیژن خالص، پر امتداد است

شادی _ در معنای خالصش_ این جا، آزاد است

هر چَهچَهی شاید سروشی باشد

و هر نیلوفری بر دفتر خاطرم مداد است

روحت را به دست نسیم و تماشا بسپار!

آبادی بر باد است

بنیادم شاد است

ماهیگیران ماهی می گیرند

کودکان، خوراکی

زنان، شادابی

مردان، آرامش

و من در خروشی آرام

سروش هایی آسمان نوش.

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

(سروش: گونه ای از شعر پیشرو، اصالتاً برای کوتاه سرایی و برپایه ی همانندگریزی در لَخت پایانی.

شعر پیشرو: آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، دارای گونه هایی همچون
سه گانی، سروش، سه گلشن، شعر سبز یا چندآهنگ و شعر تک.

مکتب ادبی نورگرایی:
مکتبی نوپا و بومی، برپایه ی
ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن)

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 4, 1401

    درود بر شما
    موفق باشید
    🙏🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 6, 1401

      درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🌹🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا