🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاپرک

(ثبت: 261836) تیر 22, 1402 

***

این بار مُرد
با بال‌هایی بسته
شاپرکی که هرشب
خودش را به مُردن می‌زد
تا در قاب پروانه‌های خشک‌شده‌
بر دیوار بنشیند…

***