🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاید اگر می آمدی

(ثبت: 2158) مرداد 17, 1395 

شاید اگر می آمدی

باز بی تو

این بغض لعنتی

کار دست چشمم داد…

هوایی ات شده ام

در این هوای دلتنگی,

دست آسمان را که بگیرم

تا تو راهی نیست,

فتح خواهم کرد

قله چشمانت را

“شاید اگر می آمدی…”

ماهک_95/5/16

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):