🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاید برای سنگ قبر

(ثبت: 253172) آبان 27, 1401 

 

آری،
من بازنده گناهکارم
و تو ، بخشنده برنده

حالا مرا
از این دنیای جهنمی ببر

من دیگر
سیب نمیخورم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 27, 1401

    سلام

    چقدر لطیف
    دیگر سیب نمی خورم!!

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا