🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “شب”

(ثبت: 267084) دی 26, 1402 

 

شب
از موی تو می تراود
و ماه
انعکاسِ روشنیِ
چشم توست.

 

#دنیا_تیموری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 26, 1402

    شب
    از موی تو می تراود
    و ماه
    انعکاسِ روشنیِ
    چشم توست.

    سلام و درود

    کوتاهی از قلم توانای دخترم دنیا

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. دنیا تیموری

    دی 27, 1402

    درود بابا طارق عزیزم
    خدارو شاکرم ک چون شمایی حامی و همراه خوب و همیشگی دل نوشته هام هستین.
    بودنتون همیشه مایه مباهات و دلگرمی بوده برام.
    بی نهایت سپاس از مهر حضورتون🙏
    مانا باشید و سلامت🌹🌹🌹🌹❤

    • طارق خراسانی

      دی 27, 1402

      و ما می رویم تا روشنای عشق
      تا قله های مهر
      تا سرزمینی آنسوی این سیاره خاکی
      تا کهکشان بوسه های داغ

      فدای تو بابا طارق🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا