🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شباوار

(ثبت: 234799) دی 6, 1399 
شباوار

 

چه عاشقانه
خیالت همیشه
سری به این تداوم دلتنگ می زند
هرچند تو در خیالی ترین
دوردست این شباواری
و من ، نگاهم
مثل مهتابی ترین حسرت یک پلنگ
به اندام راهی که داری نمی آیی
چنگ می زند ..!

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. چون همیشه عااالی
    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا