🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبنامه 2 «آیا بهار نزدیک است؟!»

(ثبت: 5567) اسفند 2, 1396 

 و باد پنجره ها را وانمود، 

               از دریچه ای مرارت انگیز

  تاخرناسِ هایشان با نیش و کنایه بر من کشند
 
            اما  من  شاخه ای بیش نبودم 
         
    به رنج  بارِ بی بهار گل سیب خشکیده .
  
     آیا بهار نزدیک است؟!

  من جز  به خاک کمر خم نمی کنم،   

تماشا نمی کنم ، فردا نمی کنم.   

  میوه ی صبرم را هم نمی خورم
.
.
.
.
.
.
 و  سیب میان پیچک آغوشت شکفت
                                  و شاخه جان گرفت.   

                                         28 بهمن ماه 1396

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 3, 1396

    سلام

    چطوری جوان؟!

    • محمد علی آدم پیرا

      اسفند 3, 1396

      سلام استاد رضا پور، تأخیر بنده رو در پاسخگویی بپذیرید.

  2. طارق خراسانی

    اسفند 4, 1396

    درود بر فرزند شاعرم 

    سپيد موفقي  ست 

    آفرين

    • محمد علی آدم پیرا

      اسفند 4, 1396

      درود استاد خراسانی.

       سپاسگزارم از اینکه کم و کاستی شعر  بنده را با اقتضای سن خویش پوشاندید.

  3. مينا امينی

    اسفند 4, 1396

    درودها شاعر جوان

    خوش اومدید به جمع شعر پاکی ها

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا