🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیه سلوک

(ثبت: 220451) دی 13, 1398 

 

ای دوست
همچنان در انزوای سرکشت مانده ای؟!
چه دلچسب میشود این عزلت
هر زمان که همچون مادری تو را در بر خود می فشارد..
بیدار میشوی!
متولد میشوی!
افکارت دیگر به هر سویی رانده نمی شود
زندگی هر بامداد در برق چشمانت طلوع می کند
آری
سالک را چه باک باشد از این راه پر پیچ و خم
خمیده روان میشوی
و اما چه استوار به پایان میرسی
و این پایان، شروع آزادگی توست..

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و عرض ادب
    سالک را چه باک باشد از این راه پر پیچ و خم
    دستمریزاد
    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    دی 13, 1398

    سلام

    خیر مقدم 🌷🌷🌷

    واین پایان
    شروع آزادگی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. 🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸

  4. 🍃🌸🌺🌸🌹🌸🌺🌸

  5. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، بانو زهرا عرفانیان
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم.
    امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا