🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب مهتاب

(ثبت: 225570) اردیبهشت 10, 1399 

 

هر شب از عشق نشان و خبری می آید
که در آن ظلمت شب هم قمری می آید

چشم عاشق نتوانست ببندد پلکش
به امیدی که دوباره سحری می آید

نیمه شب رفت و سحر رفت و سپیده سرزد
باز بر قلب پر از غم شرری می آید

حال امروز گذشت و ره دیروز گرفت
شاید از جانب جانان خبری می آید

شب مهتاب شد و ولوله ای برپا شد
کز دل خاطره ها همسفری می آید

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا