🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراب

(ثبت: 250991) شهریور 21, 1401 
شراب

 

خوشه خوشه نگاهت آویخته
بر شاخه های خاطره ام
آنقدر نیامدی
که شراب شد
طعم دوست داشتنم
هر بار که لب باز میکنم
واژه ها
مست می شوند
با آواز صدایت
میان دفترم می رقصند

شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 21, 1401

    سلام و درود
    🌺🌺🌺💐

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 21, 1401

    درود بر شما
    «آنقدر نیامدی
    که شراب شد
    طعم دوست داشتنم»
    بسیار عالی و پُر از احساس و معنا.🌺🌷🌺

  3. طارق خراسانی

    شهریور 21, 1401

    سلام

    آفرین شیذا
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا